HTML

robogóvalmunkába

Egyszerűbb mint a tömegközlekedés, egyeseknek olcsóbb is. Mégsem használjuk ki. Pedig volt idő amikor a nép autót nem engedhetett meg magának, csak Csepelt, Danuviát, Pannit, Bervát....és a többit. Elfelejtettük? Pedig a II.VH utáni időkben nagy ember volt aki nem gyalog járt! Ma a benzin és biztosítási árak kényszerítenek rá minket, hogy megfelelő megoldást keressünk autó helyett.Íme egy jó példa.

Friss topikok

  • szeberenyi1: Már régen megvan. Ja és az italjetet eladtam.Visszaülök Simsonra. Újabb post hamarosan! (2012.08.03. 09:47) Plexi az eső ellen
  • szeberenyi1: Már gyűlik az új bejegyzésre való, csak még a fejemben! :D (2012.06.05. 05:48) A nagy szíjszakadás
  • szeberenyi1: Én most napi minimum 90-et megyek de azért összejön könnyen a 100km.Óra szerint a 70 GPS szerint 6... (2012.05.27. 08:02) főpróba
  • b smart: VAze az én öreg Malagutim önindítóval pöccre indul... :) mit szereztél megint? (2012.05.26. 20:28) 3.74!
  • b smart: hajrá! (2012.05.17. 15:16)

2012.07.24. 02:31 szeberenyi1

70-es szett

Megint szétesett a dugó.Ugyanaz mint múltkor, a csapszeget biztosító zéger eltörik és kiesik.Ezek után éles karcolásba kezd és végül annyira bemarja a hengerfalat hogy a kompresszió megszűnik.

Elég is volt hát az olcsó kínai hengerszettből, gondoltam felrakom végre a 70-es szettet. Ehhez persze kellett faragni, mivel a hengerfej átalakításra szorult. Mindössze 2000 forint és 2 nap kellett hogy elkészüljön. Össze is szereltem annak rendje és módja szerint. Olyan kompresszió van benne hogy először azt hittem hogy összeér a hengerfej és a dugó de nem. Jónak nézett ki a dolog, nagyon örültem, ebből még lehet valami. A kipufogóm eleve 70-es rendszerhez való és van egy dellorto 19-es karbim is. Reszelni fogok mint a nagyok!

Elindultam hát a próbaútra.Mentem kb 1 km-t mire a motor teljesen bemelegedett és irtózatos kattogásba kezdett.Utóbb kiderült hogy túlmelegszik. Meg nem szorul a dugó, ezzel is jelezvén hogy végre minőségi a hengerszett, viszont átmegy dízelbe. ez abban nyilvánul meg hogy a nagy hőterheléstől öngyulladásba kezd.Ettől lesz olyan kopogós a járása, Ilyenkor ha kiveszem a kulcsot akkor is jár tovább és csak egy kövér gázzal tudom szegényt megfojtani. Lecseréltem az olajat szintetikusra, raktam a benzinbe is, nem segített.

Úgy érzem túl nagy a kompresszió.Megpróbálok dupla hengertalp tömítést rakni bele hátha az segít.Jobb ötletem nincs. Ha esetleg valaki tudja mi a megoldás megírhatná :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://robogovalmunkaba.blog.hu/api/trackback/id/tr544674208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása