Ennyi az első mért fogyasztásom az új hengerrel.Persze még a bejáratáshoz van beállítva a karbi de a schubertűt már egyel lejjebb raktam. Indulásnál még mindig darál úgyhogy biztosan sokat kap, ráadásul nem kevés plusz olaj van a benzinhez keverve.
Hidegindításom kísérteties. Általában indul második-harmadik rúgásra, de múltkor a munkahelyemen délután például nem sikerült életre kelteni csak a jó öreg kézi befecskendezéses módszerrel.Annyi már bizonyos hogy egyfolytában rugdosni felesleges.Ha két kísérlet között várok 10-15 másodpercet akkor indul. Ha egyfolytában rugdosom akkor semmi esélyem. Ez lehet a túl kicsi fúvóka miatt ami a szívatónál van de ez gyárilag is 40-es így hagyom.
Reggelente kényelmesen utazom 60-as tempóval ami a város nagy részén gyorsnak vagy legalábbis elegendőnek tűnik a reggeli dugóban.Megy akár 75-t is de ehhez már hosszabb kifutó, mondjuk az Erzsébet híd szükséges.
A következő tankkal visszaállítom a karbit a gyári beállításokra de a plusz olajat egyenlőre meghagyom, még ha picit kevesebbet is öntök bele.
Lassan aztán jön a 70-es hengerfej is és kezdem elölről az egészet! :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
b smart 2012.05.26. 20:28:32