HTML

robogóvalmunkába

Egyszerűbb mint a tömegközlekedés, egyeseknek olcsóbb is. Mégsem használjuk ki. Pedig volt idő amikor a nép autót nem engedhetett meg magának, csak Csepelt, Danuviát, Pannit, Bervát....és a többit. Elfelejtettük? Pedig a II.VH utáni időkben nagy ember volt aki nem gyalog járt! Ma a benzin és biztosítási árak kényszerítenek rá minket, hogy megfelelő megoldást keressünk autó helyett.Íme egy jó példa.

Friss topikok

  • szeberenyi1: Már régen megvan. Ja és az italjetet eladtam.Visszaülök Simsonra. Újabb post hamarosan! (2012.08.03. 09:47) Plexi az eső ellen
  • szeberenyi1: Már gyűlik az új bejegyzésre való, csak még a fejemben! :D (2012.06.05. 05:48) A nagy szíjszakadás
  • szeberenyi1: Én most napi minimum 90-et megyek de azért összejön könnyen a 100km.Óra szerint a 70 GPS szerint 6... (2012.05.27. 08:02) főpróba
  • b smart: VAze az én öreg Malagutim önindítóval pöccre indul... :) mit szereztél megint? (2012.05.26. 20:28) 3.74!
  • b smart: hajrá! (2012.05.17. 15:16)

2012.05.18. 05:53 szeberenyi1

Bejáratásnak vége!

 Kicsit lemaradtam. Több mint egy hét külföldi munka után megint visszaültem tegnap a mocira. A ragadás szerencsére elmúlt. Bár tegnap volt egy de nem öntöttem tankolás után plusz olajat a tankba.Miután ezt megtettem boldogan ment tartósan is 65-70-et. Már 500km-t mentem az új hengerrel. Szerintem gyengébb lett mint új korában de lehet hogy csak megszoktam. Minden esetre nem mondtam le a 70-es szettről, hiszen az átalakításhoz mindenem van hengerfejet kivéve. 

041m.jpgSajnos azért nem volt teljesen eseménytelen a tegnapi nap sem. Szivatóm bár új nem megy rendesen.Reggel a hidegben egész jól indul. délután bent viszont egyáltalán nem megy. Hétvégén ennek majd utána nézek.

Már találtam hengerfejet 2000-ért, ezt fogom átalakíttatni ami további 2000huf gépmunka.

Az 50-es szett egyenlőre polcra kerül de ha valakit érdekel az egész karbival együtt hát vigye!

Találtam gumit is. Az első alternatíva egy bontott kerék 5000-ért jó gyári gumival ami Michelin, de öreg és kemény. A másik az új gumi ami fejvakarós dolog mert ez 11"-es elöl. Ennek az ára 10.000-től indul.

Majd meglátjuk. A kerék mondjuk jobban tetszik mert nyugdíjas koromra a két első kerékből fasza kézikocsit tudok majd faragni. Addigra a babetta kerék már úgyis hiánycikk lesz.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://robogovalmunkaba.blog.hu/api/trackback/id/tr944523546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása