Kicsit lemaradtam. Több mint egy hét külföldi munka után megint visszaültem tegnap a mocira. A ragadás szerencsére elmúlt. Bár tegnap volt egy de nem öntöttem tankolás után plusz olajat a tankba.Miután ezt megtettem boldogan ment tartósan is 65-70-et. Már 500km-t mentem az új hengerrel. Szerintem gyengébb lett mint új korában de lehet hogy csak megszoktam. Minden esetre nem mondtam le a 70-es szettről, hiszen az átalakításhoz mindenem van hengerfejet kivéve.
Sajnos azért nem volt teljesen eseménytelen a tegnapi nap sem. Szivatóm bár új nem megy rendesen.Reggel a hidegben egész jól indul. délután bent viszont egyáltalán nem megy. Hétvégén ennek majd utána nézek.
Már találtam hengerfejet 2000-ért, ezt fogom átalakíttatni ami további 2000huf gépmunka.
Az 50-es szett egyenlőre polcra kerül de ha valakit érdekel az egész karbival együtt hát vigye!
Találtam gumit is. Az első alternatíva egy bontott kerék 5000-ért jó gyári gumival ami Michelin, de öreg és kemény. A másik az új gumi ami fejvakarós dolog mert ez 11"-es elöl. Ennek az ára 10.000-től indul.
Majd meglátjuk. A kerék mondjuk jobban tetszik mert nyugdíjas koromra a két első kerékből fasza kézikocsit tudok majd faragni. Addigra a babetta kerék már úgyis hiánycikk lesz.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.